Bara en dag kvar...

I morgon är sista arbetsdagen i Riga. Jag skall ha en sittning med ekonomichefen på förmiddagen, lunch och sedan sittning med valda delar av styrelsen på eftermiddagen. Jag hoppas att det inte drar ut alldeles för länge, för jag hade tänkt mig att hinna med en shoppingtur också. Planet hem går 1310, jag flyger via Arlanda och är på Heathrow 1700 - om det inte dyker upp något oväntat askmoln.

Riga har varit en positiv överraskning. Inte som H-fors, där jag blev en i gänget omgående - men det uppdraget hade ju en helt annan karaktär än detta. Men jag tycker ändå, trots att jag varit tvungen att komma med rätt så substantiella pekpinnar vid flera tillfällen, att stämningen har varit god och jag tror att jag nått min del av det tänkta målet. Staden är trevlig, annorlunda och det har varit en hel del att se. Även om jag gärna hade ägnat mer tid åt sightseeing.

Men nu gläder jag mig åt att komma hem igen. Ett svart moln på himlen är förstås möjligheten av att tories gör ett bättre val än förutspått och att Cameron kan få igenom sina delvis helt befängda och definitivt mörkt mörkblå ideer. Den som lever får se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

En ledig dag!!!

Lördag morgon i Bryssel.