Fortfarande attraktiv -

- trots att jag nyss fyllt 40! Jag hade kontakt med konsultföretaget a och b i veckan som gick, och nu har företagen c, d och e tagit kontakt med mig... D är för ögonblicket mest intressant, de jobbar uteslutande mot (eller kanske för) länderna inom EU. B är också intressant, där jobbar och avlönas man på projektbasis vilket innebär att det kan bli några lediga veckor då och då. Men det kompenseras av att det är välbetalt. Jag vägrar Kina - och som mitt kontrakt är skrivet så har jag rätt att bryta det med en månads uppsägning. Det är den 31 maj nu på måndag. Och jag har en rätt rejäl bonus innestående på mitt nuvarande jobb, så jag kan ta ledigt över sommaren. Låter det lockande? Det känns som om det, trots det skakiga ekonomiska läget är läge att göra något nytt. Jag skall tänka på saken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Snart är vi på väg.

Det regnar i Skottland.