Lördag morgon i Bryssel.

Den här helgen har jag stannat kvar i Bryssel, jag vill gärna se lite mer av staden än att bara passera förbi ett par kvarter morgon och kväll. Vi har jobbat på riktigt duktigt och i bästa fall så kan vi vara klara på fredag. Jag har jobbat från halv nio på morgonen till minst nio på kvällen varenda dag och de i teamet som har kunnat, har också stannat kvar. Om vi blir klara så tänker jag ta en välförtjänt julledighet några dagar nästa vecka.

Nu skall jag snart kasta mig ut i julträngseln i centrum och i eftermiddag skall Daniel, en av killarna i teamet visa mig runt i utkanterna av stan. I morgon tänkte jag upptäcka centrum på egen hand, jag har kommit över en trevlig guidebok med förslag på olika promenader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Snart är vi på väg.

Det regnar i Skottland.