En ledig dag!!!

Det är stressigt, jobbigt och roligt! Hela förra veckan var jag med Lena Å H i Riga, där hon nu får ta tag i ett stort uppdrag alldeles på egen hand. Vi hade tur och kunde engagera Dace som har varit min tolk, för det här uppdraget som beräknas pågå minst en månad. Dace och Lena fann varann direkt, så det skall nog gå bra. Den här gången gäller uppdraget infrastruktur, ett område som Lena har erfarenhet från sen tidigare.

Veckan innan tillbringade jag fyra hela dagar i Bryssel, trist och tungt men nödvändigt. Lena bor kvar här tills vidare, nu hinner hon ju inte leta lägenhet. Men det är trevligt - när hon är här alltså.

Idag har jag tagit ledigt, har tid hos min frisör klockan ett och just nu är tvättmaskinen igång. Om jag inte kan värja mig för arbetslusten, så blir det nog ett varv med dammsugaren också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Lördag morgon i Bryssel.