Rapport - i all enkelhet.

Vad har hänt sen sist? Torsdag kväll satt jag på rummet och jobbade, fredag var jag ute på after work och sen avslutade vi kvällen med pirog och balalajkamusik på en ryskinspirerad klubb. Trevligt och ovanligt.

Lördag var jag ute på stan, lördag kväll hembjuden på "svep" hos en av dem jag jobbar tillsammans med. "Svep" är ett informellt mingelparty, cocktails, buffé och lite av varje. I går åkte jag ut till det stora köpcentret Östra Centrum. Det kan ju vara intressant att ha sett något sådant också. Det var ganska likt alla andra köpcentrum, men det fanns förstås en del som i mina ögon verkade lite mer exotiskt. Nej, jag köpte ingenting särskilt och jag tror inte att jag kommer att få övervikt på flyget hem heller. Sen hade jag "hemmakväll" och idag har vi börjat med att implementera förändringsarbetet. Jag har två veckor på mig...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Snart är vi på väg.

Det regnar i Skottland.