Nu blir det påsk!

I morgon bitti reser jag till min faster i Salisbury för att hälsa på henne och min kusin Tracy och hennes familj. Tracy bor (som ni kanske vet) i Kirkwall, Orkney. Min faster Jane fyller 70 år onsdag nästa vecka, men firar födelsedagen på påskdagen istället. Praktiskt.

Veckan har varit lugn, jag har varit på kontoret tisdag-onsdag och gjort mycket lite, mest ägnat mig åt att göra reklam för Finland och H-fors. Nästa vecka får jag se till att göra klart mn rapport från H-fors och förbereda mig inför uppdraget i Riga. Det skall bli intressant. Nu skall jag packa för morgondagen och sen går Erin och jag ut och tar ett glas tillsammans. Men det får inte bli sent, tåget går från Waterloo 0815.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Snart är vi på väg.

Det regnar i Skottland.