Kompledig dag.

Nu har jag varit hemma drygt en vecka och försöker anpassa mig till ett mer normalt liv igen. Det var oerhört intressant att vara i Kiruna, jag hade gärna stannat där lite längre, trots kyla och snö. Vi har haft mycket att göra på kontoret, det fanns sådant som måste vara klart senast idag och tyvärr hade flera kolleger fått stanna hemma, som det heter här på grund av "flu". Flu kan vara allt från en lätt förkylning till en riktigt elak influensa. Vi blev klara med det mesta i fredags och idag är jag kompledig. Jag skall vara hos min frisör om en timma och sen skall jag göra en liten shoppingrunda.

Nu stannar jag här ett par veckor och någon gång i slutet av februari börjar jag ett nytt uppdrag i Lettland. Min chef uppskattade att jag varit där tidigare och att jag inte hade några invändningar mot att åka dit igen. Jag har förstått att några av mina kolleger här drar sig för att resa till f d östblocket eller de nordligare delarna av EU, d v s Sverige och Finland. Men det har jag inget emot!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

En ledig dag!!!

Lördag morgon i Bryssel.