Inget händer.

Det var ett tag sedan jag skrev här, men jag har inte haft något särskilt att skriva om. Jag fortsätter att jobba på kontoret, hur det blir längre fram vet jag inte. The Boss har sagt att vi avvaktar månaden ut, annars blir jag kanske förvisad till Helsingfors i två månader. Det är inget som jag direkt längtar efter, men det kanske blir jättebra. Jag borde ha lärt mig det nu. Numera gillar jag Reykjavik och Stavanger, men ni skulle bara veta hur jag en gång kände det inför 2-3 månader på de platserna.

Jag infinner mig på kontoret på morgonen, jobbar, äter lunch med kollegerna (trevligt!) jobbar och åker hem, tar en tur till butiken för att köpa något att äta, läser böcker, ser på TV, har lagat ett par jeans och ett jackfoder som varit trasigt ett par år, städat i skåp och lådor och känner mig nu riktigt, riktigt präktig. Ja, det har väl varit någon kväll när det varit after work med kollegerna också. Men mer spännadne är det inte just nu och egentligen så är jag rätt nöjd med min tillvaro. Ända tills jag börjar bli lite rastlös.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Snart är vi på väg.

Det regnar i Skottland.