Hemma igen!

Jag kom med ett sent flyg från Bryssel och var hemma här igen för en halvtimma sedan. Fick ett tm från the boss i eftermiddags att han vill träffa mig i morgon klockan två angående ett nytt uppdrag. Sen kan jag vara ledig några dagar. Nej, jag får inte tala om vad uppdraget gäller. Men jag kommer att vara kvar i London tills i början av januari, så mycket kan jag säja.

Det är lite knasigt, de flesta av mina vänner som bloggar kan berätta om, eller i alla fall infoga lite info om sina jobb. Jag känner mig som en "hemlig agent" - men är man inne och rotar i olika företags administration och finanser, så kan man inte och får man inte yppa något. Är det meningsfullt att blogga då? Förstås, under mer normala omständigheter så har jag fritid också. Den såg jag inte mycket av i Bryssel.

Jag hoppas få tid för julklappsköp, lite städning och tvätt de närmaste dagarna, innan jag åker till Chiddingfold för en riktigt genuin engelsk landsbygdsjul.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

Snart är vi på väg.

Det regnar i Skottland.