En extra ledig dag!

Min semester börjar inte förrän på måndag, men ÖDET har slagit till och ett stort datafel igår eftermiddag gjorde att vår chef tyckte att alla som just nu jobbade på kontoret kunde ta en extra ledig dag idag. Och det tackar jag för. Jag har packat bilen, tömt kylskåpet och dubbelkollat att allt är i ordning för tre veckors bortovaro. Nu väntar jag bara på att Jennifer, en kollega som skall åka med mig till Windermere i Lake district,  skall ringa och tala om att hon är klar att åka. Jennifer bor i Harrow, så det är ingen direkt omväg att hämta henne. Sen planerar vi att undvika motorvägarna och räknar med att resan kommer att ta nästan hela dagen. Jag sover över hos hennes föräldrar och tar den sista etappen till Fort William i morgon.

Det var allt för idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

En ledig dag!!!

Lördag morgon i Bryssel.