Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.

 Jag hade planerat för några lugna veckor i London, men när jag kom tillbaka till kontoret efter påsk, så väntade ett nytt uppdrag. Det var inte tänkt så, men en i trion som skulle ha ett uppdrag i Hannover blev sjuk, och så fick jag rycka in istället. Hannover var en stad som jag bara kände till namnet på, Den var väl rätt okej, tyskt prydlig och så, men jag lyckdes inte hitta någon "själ" så som både Riga, H-fors och Prag har. Dessutom fick vi använda ett kontor som låg i närheten av huvudbangården och ibland så skakade hela huset. Vi bodde på ett bra hotell, Concorde. Stora och oklanderligt rena rum, trevlig betjäning, bra frukost. Vi kom tillbaka hit i fredags kväll och jag slappade hela helgen. Igår var vi och lämnade ifrån oss vär rapport och idag har vi varit lediga. Tyvärr har det regnat idag så jag har blivit ännu mer förslöad. Har sett på TV, kollat på Internet, svarat på några mail, stirrat ut genom fönstret. Nu har jag fått löfte om att det inte blir något mer uppdrag utanför London förrän efter semestern. Jag har semester 4-23 juli, och den skall jag tillbringa uppe i Skottland.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

En ledig dag!!!

Lördag morgon i Bryssel.