Norge väntar!

Nu sitter jag i ett regnigt London och försöker reda ut vad jag behöver ta med mig till fjällturerna i Norge. Jag skall sammanstråla med resten av gänget i Oslo på lördag, men när jag skulle boka biljett igår, så upptäckte jag att det fanns biljett för £89 ikväll halv åtta, så då slog jag till. När jag kollade vad biljetten kostade idag (tänk om den blivit ännu billigare...) så upptäckte jag att den kostade £199! Veckans klipp alltså.

Mellanskillnaden lägger jag på hotellrum i Oslo, det kan vara trevligt att turista där ett par dagar. Vi blir åtta stycken, Camilla, Marika, Göran, Håkan, Tina, Fredrik B, hans bror Niklas och så jag på den första etappen som kommer att gå på Hardangervidda. Sen måste Camilla och Tina lämna oss men resten fortsätter sedan med en rundvandring i Jotunheimen.

Väderutsikterna för nästa vecka ser ut att vara rätt hyggliga. Håkan har varit i de trakterna förr och har lagt en rutt så att vi kan sova över i fjällstugor. Men vi får bära med oss mat m m själva.

Så nu vet ni vad jag har för mig denna och de närmaste två veckorna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Möbler, facebook och vinterkyla.

En ledig dag!!!

Lördag morgon i Bryssel.